08 July 2009

Azam Julai 2009

Hahaha..Kenapa aku mulakan dengan ketawa?

Since semalam aku berazam nak menyapu sawang di blog aku memandangkan hobi baru aku meng'follow' blog orang. Semangat nak meng'update' selalu blog aku pun datang.

Tapi nampaknya aku agak sibuk la... dengan update website opis, dengan assignment abang hubby ku sayang..dengan aiman ku yang dah nak masuk 9 bulan.. dengan amirku yang dah 5 tawun (fuh! 5 tawun pun masuk list kah?kuikuikui). Harap-harap azamku akan diberjayakan oleh diriku sendiri..

Jadi untuk permulaan..mulai esok aku kena bawak cable USB hp aku... Kenapa? sebab hanya dari hp aku aja yang ada sumber-sumber gambirnya..

Oklah..apa-apa pun esoklah akan dipanjangkan cerita...

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers