10 August 2009

Cuti Panjang...

Harini aku mula kerja...and of cos..aku takde semangat..datang keja dengan weng..dan pepagi isi borang keluar g klinik.. aku masih akit eyut..owh..bilalah nak lega ini perut?

Cuti kuarantin selama seminggu bersambung dengan mc sehari hasil akit eyutku betul-betul jadikan aku macam orang bengong. tak tahu nak buat apa. nak datang kerja pun tercari-cari apa lagi yang hendak dibawa. at last..kasut kerja aku tertinggal... maka berseliparlah aku ke bilik. mujur ada sepasang lagi kasut kerja yang aku tinggal di bilik.

pukul 11 aku keluar ke klinik dapat mc untuk esok..wow! pastu apa lagi..berlegar-legarlah aku dengan akak teman sekerja aku di persekitaran. pukul 1.30 tghari baru kami balik..hahaha..bapak punya opis nih..

esok aku mc...kerja aku banyak sebenarnya..tapi dengan keadaan perut aku..aku jadi malas...okeh..moga hari rabu aku kembali bersemangat..

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers