24 May 2011

Lawatan makcik ke Perpustakaan USM

Sesekali makcik ni nak mengikut pergi lawatan. Excited lah kan.. Dah lama tak naik bas g rombongan nih. Kali nih ngikut g Perpustakaan Universiti Sains Malaysia (USM).


Perpustakaan nih besar sangat. Sampai sakit2 kaki makcik berjalan ha.. Bila dah masuk sini, rasa macam nak2 ja sambung belajar...


Ni bangunan perpustakaan Hamzah Sendut II. Bertingkat2. Tenang ja rasa duduk dalam Perpustakaan ni.



Ni terowong sambungan antara dua Perpustakaan tu. Cantikkan gabungan kaler tu..


Ini pulak bilik Penjilidan. Buku yang rosak dan lama di jilidkan kembali disini. Terkagum tengok usaha USM untuk menjaga naskah2 ilmu depa.

Gambo wajib bagi membuktikan makcik di atas dah sampai ke sini pada 11 Mei 2011. Bangga..bangga.. hahaha..

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker