23 November 2011

Jus-ti-fi-ka-si

Arrggghhh!!! Sib baiklah kerja aku ni kat bilik yang soram2. Kalau kat kaunter yang kena jumpa orang sentiasa. Pastu kejap-kejap bantut, kejap-kejap bantut. huh! Mau ade orang dah jadi incredible hulk.


Aku penatlah buat karangan. Dari dulu aku tak suka buat karangan. Ni nak kena siapkan 1 justifikasi nak mohon PC pun rasa macam nak mampuih. Adeh! Penatnya otak aku ni..Aku tak pandai nak kelentong. Toolloonngggg!!!!

p/s: Sejuknya bilik aku ni..Grrrrr...

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker