12 December 2011

Makan-makan di Big Mouth Republic

Dah selalu sangat kat sini tapi selalu lupa nak ambik gambar. Bukan apa..dengan lapar dan melayan si Aiman. Bila tengok makanan, terus lupa..Kehkehkeh..

Anyway, Sabtu nan silam, sempatlah saya ambik gambar.. itupun selepas chicken chop yang di order Amir telah di chop-chopkan oleh ayahnya..

Chicken chop yang telah dichopkan oleh si ayah. Amir order.

Chicken rice with lime sauce. En Husband punye.


Rice with sweet sour fish. Mine! Sharing with Aliya and Aiman.
jus oren dan laici Amir dan Aiman.
 Semua sedap bagi saya lah. En hubby tak suka pilihan dia. Jadi saya cuba habiskan. Tapi sebab saya dah melantak sebungkus mee goreng sebelum keluar. Maka makanan memang berlebih. Cuma pilihan saya tu rasa ikan nya agak masam. Ke memang rasa macam tu. Sesekali rasa macam gelama masam pun ada. Hehehe.. Tapi keseluruhan semua sodap!

Keadaan kedai memang sweet. Sesuai untuk semua golongan dan tenang je. Nak tahu lebih lanjut boleh tengok kat Facebook nya disini..Big Mouth Republic.

Sila ooo sila..(penutup yang hampeh!)


Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers