31 January 2012

Menghampiri seminggu..

Erm..Esok genap seminggu. Wah menghitung hari betul ye saya ni. entahlah. Bukan mengeluh tapi berjauhan kali ini banyak betul dugaannya.

Dan yang terbaru, semalam saya singgah ambil anak-anak seperti biasa. Saya perasan muka pengasuh lain dari biasa. Sambil mendukung Aliya pengasuh maklumkan Aliya luka. Saya beranggapan luka biasa..
Saya hanya senyum Bertanya sedikit sebanyak. Bagaimana dia? Banyakkah darahnya? Menangis teruk ke? Kata saya takpalah. Dah nak jadi.


Saya tisak marahkan pengasuh sebab, bagi saya kalau dah nak jatuh. Adatlahkan... Tak reti saya nak marah-marah pengasuh. Dahlah pengasuh saya ni baik dan lembut. Tak sampai hati saya. Dianak menjaga anak saya pun dah besar tuah saya. Cuma saya harap luka Aliya cepat sembuh dan tidak melarat-larat.

Tidur dengan Aliya semalam, dia ok saja.. Alhamdulillah..kuat anak emak ni ya..

Sebelum tidur, posing dulu..


Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers