08 September 2008

Bonus dan Exam..

Alhamdulillah..pembentangan budget dah lepas. Rasanya masih belum terlambat nak komen. Bab lain tu..aku taklah kisah sangat. Cukai rokok naik..alhamdulillah. Patutnya hapuskan terus rokok tu. Tapi kesian pulak kat penanam tembakau. Yang paling aku bersyukur..dapat bonus sebulan gaji. Alhamdulillah... Rezeki anak2 aku tu. Ringan sikit nak raya dan nak sambut orang baru nanti.

Sabtu dan Ahad lepas..suami aku exam. Sambung study amik diploma. Takpelah..aku harap dia berjaya. Hari sabtu dia balik bgtau dia nyer carry mark utk assignment plus ext antara yang tertinggi. Alhamdulillah. Harap2 akan membantu dia dapat markah yang tinggi masa exam. Semalam, hari ahad, dia balik bgtau aku yang matematik perniagaan dia takleh buat. Kesiannya... kalaulah aku boleh tolong dalam exam dia.. Apapun aku tetap doakan kejayaan suami aku.

Kalau ada peluang nanti, aku pun nak sambung belajar setinggi yang boleh..biarlah kalau terduduk sekelas ngan cucu aku nanti..Asal semangat aku tak hilang..Insyaallah..

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers