09 September 2008

Tak sahur...

Adeh... semalam sedar2 dah 5.25 pagi.. Alamak..tak sahur lagi... terus kejutkan suami...
Mujurlah suami tak kisah bila aku ajak dia telan maggi jer.. sempat jugak sahur dgn maggi rebus..

Pepagi lagi dah rush g klinik. Kononnya g awal2 sebab nak jumpa doktor. Tunggu dekat 2 jam.. At last doktor hilang tanpa pesan. Senangnya jadi doktor kerajaan ni. Rasa nak hilang..hilang jer.. Dah kena g pulak esok. Aku paling tak suka buang masa macam nih. Ntah hapa2 punya doktor. Kalau ye pun nak cancel gtau awal2. Takdelah buang masa aku..Huh! Marah betul aku nih..Hehehe...

Letihlah tu..angin naik satu badan... Dahlah sahur ngan maggi jer. Nih dah mula rasa letih nih.. Harap2 dapatlah aku habiskan satu hari..

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers