12 July 2009

Meeting yang panjang..

Aku sangat mengantuk hari ni.. sampai pejabat dah 8.20pg. Ha? Opis bapak ko ke dah lebih 20 minit baru ada kat bilik? Hahaha!! Itulah aku yg ikut suka bapak aku nak masuk kerja..Ye ke?

Taklah..Memang aku lambat hari ni. Sampai kt punch card lg 1 minit pukul 8. HantarAiman baru masuk bilik aku. Pastu...Ada mesyuarat pagi...Huarghhh!! Aku ngantuk... Bukan aku tak suka mesyuarat ni tapi sure aku akan kena kali ni. Kerja 3 minggu lepas aku tak amik action lg...Haduih!

Masuklah aku ke mesyuarat itew dengan berat hatinya. Bila Tuan Pengerusi tanya dengan muka empat kupang aku jawab belum buat lagi. Huh! jawapan paling ikhlas di abad ini sehinggalah boss aku terdiam dan terpaku. Pergh!

Ceritanya bukan aku taknak buat tp memandangkan aku tengah terhegeh-hegeh buat website guna joomla! yang aku belajar dr manual dan online shj... sesungguhnya memerlukan kosentrasi aku yg bukan sedikit. Macamana aku nk terangkan kpd org lain supaya memahami? Dahlah dlm terhegeh-hegeh tu..tersalah step pulak. Hilang pulak menu mak nenek tu. 3 hari aku cari tak jumpa2 at last aku donlod sekali lg. Maka hilanglh sudah segala yg aku buat sebelum ini.. Haduih!

Malas cerita panjanglah..Buat penat pikiaq.. Esok g survey tapak projek dan ngadap boss..Jom perah susu..Chaw!

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers