13 July 2009

My laci..

Aku mengantuk... Aiman berjaga pukul 3 pagi semalam ajak main. Aku biar ja dia main-main dalam bilik sambil aku cuba pejamkan mata. Sedar-sedar dah pukul 4.30 pagi. Haduih! Aiman bila nak tido ni. Atlast dia merengek-rengek nak susu. Aku tukar pampers dia dan bagi susu, barulah dia tido.. Kesimpulannya, akulah yang mengantuk hari ini.

Jadi aku nak cerita apa hari ini? Bosanlah asyik cerita Aiman dan Amir sahaja. Apakata kita tengok apa yang ada dalam laci bawah meja aku ni...

Jeng! Jeng! Jeng! Inilah my laci as an IT admin...




Ignore semak dalam tu ye sebab kalau aku kemas pun secepat kilat akan semak balik bila aku cari barang. Yang kuning tu mesin perahan susuan aku... Alhamdulillah..setakat ini dia tidak mengecewakan aku lagi.. Semoga terus berbakti sehingga Aiman berumur 2 tahun dan untuk bakal adiknya nanti..





Bakal? Hahaha..Seronoknya kalau ada tapi biarlah Aiman sampai 2 tahun dulu...

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers