23 August 2009

Amir 1st day puasa..

Pergh..so penat nak layan masa dah pukul 6sengah tu .. Dia punya meagam. Macam2 alasan dia bagi nak bukak puasa. Kalau masa pukul 12 ke 1 ke aku tak kisah. Ini dah pukul 6 sengah. Kesian tengok dia. Tapi nak buat macamana, sayang puasa yang dah dekat sangat nak berbuka tu. Sayangnyer...

Dah dipujuk2..mau jugak dia bertahan. Tapi puaslah nak layan rajuk dia. Muka usah dikata. Hensem ya amat. Tembok berlin pun hensem sikit la...

Dah lepas berbuka..macam bertih jagung dia ajak sembang. Kejap2 mak, jap lagi mak, pastu mak lagi.. Adeh! Panggillah ayah pulak.. Ayah..ayah..ayah..dah 3 kali..mak..mak..dan mak lagi..Layan jer lah..



Inilah rupanya masa tdo petang tu. Ingat legalah sikit dia tido. Ayahnye plak kejut suh mandi dah pukul 6 sengah. Adeh!


Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker