17 August 2009

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang...

Aku nak cerita pasal ini anugerah yang dibuat di cawangan aku atau pun istilahnya pusat.. Pusat mana? Aku tak boleh bgtaulah..kalau ada post sebelum atau selepas ini yang berkait..korang boleh teka ya tapi aku tak bagitaukan? kekekeh..

Okeh..Sistem di pusat ini ikut giliran. Apakah giliran yang di fahamkan kepada semua itu? Maknanya...Kalau ko nak pencen ko layak dapat walaupun kerja ko sapu sampah kat koridor depan pastu ko ngulat lepas minum pukul 10pagi. Ataupun tiap2 pagi ko belikan ko punya boss yang pegang jawatan ketua jabatan atau bahagian, breakfast setiap pagi selama seminggu atau ko belanja dia makan pagi seminggu 3 kali. Pasnih ko akan dapat 3 tahun sekali ini anugerah. Aci? Itu kriteria untuk dapat.

Dan untuk tidak layak...Kalau ko cemerlang giler buat kerja sampai tunggang langgang tapi ko baru 1 tahun kerja disini ko akan dipangkah untuk dapat ini anugerah. Kalau ko buat kerja ikut "law", masuk pukul 8 balik kul 6 (off duty kul 5, o.t tuuu)tapi ko tak nak buat kerja2 sambilan cthnya jaga exam PTK, g dengar ceramah (yang semuanya tu membuang masa dan menangguhkan kerja2 hakiki) ko juga akan dipangkah untuk dapat ini anugerah. Adilkah?

Bak kata Nabil..Lu pikirlah sendiri!

"Sesuap rezeki untuk keluarga aku. Allah melihat dan moga lorong rezeki aku sentiasa dimurahkan dan dilimpahi keberkatan..Amin.."

Doa orang teraniaya sentiasa dimakbulkan...

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers