19 December 2009

Blog Rasmi Pejabat..

Setelah berbulan2 memerah otak yang tak terlalu kreatif ini, saya akhirnya dikurniakan idea untuk wujudkan laman web pejabat saya dalam blog.

Rupa seakan2 menggunakan aplikasi Joomla! tapi rupa2nya wordpress. Maaf ya blogspot. Bukan tak minat untuk guna tapi sekadar nak belajar guna wordpress. Ilmu perlu dipraktikkan. Jadilah blog yang masih terkial2 untuk disiapkan.

Masih di peringkat awal. Saya tidak mahu linkkan disini sebab bila saya cuba akses ke akaun domain, selalu drop. Mungkin akaun pejabat saya perlu direset kata laluannya.

Hakikatnya sudah tidak sabar untuk menyiapkan blog tersebut... owh..bagaimana mahu menyusun sidebar dalam wordpress? Saya perlu menggali lagi..

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers