22 January 2010

I missed you..

Rindunya saya dengan anak2 tika dan saat ini. Rindu yang tidak terkata. Bagaimana keadaan mereka sebelum tidur malam tadi?

Saya sekarang masih berjaga. Tidak mampu lagi melelapkan mata. Biasalah tabiat saya bila bertukar tempat beradu.

Berada jauh dari anak, walau hanya sejam lebih perjalanan tapi membuatkan saya tidak mampu berulang alik. Rindunya dengan mereka. Merengek2kah Aiman bila tidak dapat mencium bau emaknya. Bagaimana pula dengan Amir..?

Oh..oh...sayakah yang berlebih2 rindu ini? Saya perlu tidur untuk sediakan diri dengan program esok..

Saya telah diminta hadir ke Kursus Perancangan Strategi dan Senario. Maka berjauhanlah saya sepanjang hujung minggu ini dengan anak2 dan ayahnya..rindunya!

psstt..masih belum sempat mengupdate cerita Taiping. Nanti ya..

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers