24 March 2011

Sayur.

Punyalah lama tak makan sayur. Rindu dendam ngan sayur tau. Semalam, saya yang dah habis pantang bawak budak kecik 2 orang tu singgah kedai sayur. Beli macam2 sayur.

Leganya dapat makan sayur. Hahaha.. Gilo ko apo tak dapat makan sayur pun nak citer sini? Almaklumlah pantang.. Takleh nak keluar rumah sesuka hati pastu nak mengorder kat En Asben rasa macam kesian pulak. Dia bukan penggemar sayur, jadi haruslah dia pun tak pandai nak beli sayur. Daripada dia beli yang akan dikomplen oleh Puan Bini dia, lebih baik tak usah dipesan. Maka sepanjang pantang, saya kutip jer pegaga kat depan rumah buat ulam..

p/s: Betul ke pantang takleh keluar rumah? Nengok orang lain selamba badak jer g jenjalan, beli ikan.. Yang ambik anak sekolah pun ade.. huhuhu.. Bak kata arwah mak.. "hang try ja..rasa pelik berhenti". Hiks, ayat power dari makku yang sporting..

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker