11 July 2011

Emo..

Korang pernah tak rasa marah..dada macam nak pecah.. nak baling2 semua benda.. nak jerit2.. tapi tak tahu kenapa. Korang pernah tak rasa nak menangis.. meraung2..berguling2.. tapi tak tahu kenapa? Kalau pernah, kenapa ya kita pernah rasa macam tu? Sejak semalam saya rasa macam tu.. Apa salah saya ye?



Credit : En Gugel

Pergilah jauh2 perasaan jahat ni. Kesian kat anak2 ngan En Asben saya.. Susah hati saya, susahlah hati depa..

Kesudahannya..saya emo sampai ke dalam mesyuarat.. Tetiba ja airmata meleleh2.. Berjujuh2.. gila! Apekehal? Malu usah kata..

Adeh! Lain kali kalau rasa lagi macam nih, saya kena amik MC. Takleh buat kerja.. Tapi nak ke doktor tu bagi MC sebab jiwa kacau tanpa sebab..?

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers