05 July 2011

Jom beramal..

Semalam jalan2 kat blog..terjumpa blog LadyzuL ni. Orang Aloq Setaq..Uih..tak jauh dah tu..
Patut taip pun bahasa Utagha.. Sekampung lah kita no.. Syok jugak jalan2 kat blog dia sampai ralit..

Terjumpa pulak 1 entry tentang sedara Moon. Pastu melekat pulak kat blog Moon ni..

Lepas 1, 1 entry tentang Norma, Talib dan Rafiq saya baca. Hati tersentuh usah cerita. Teringat kisah arwah mak yang mengidap breast cancer.. Asal ada kaitan ngan kanser ja mesti teringat kat arwah mak..Iyelah..mak kita kan..

Oklah..tak mau panjang cerita, kalau ada lebih2 tu huloq2 la kat pasangan ni sikit. Manalah tau berkat ikhlas kita huloq Norma kembali sihat. Tak dapat huloq duit, pakat2 tolong doa ke dia. Manalah tau masa kita berdoa tu Allah makbulkan, berkat ikhlas kita berdoakan..

Nak huloq ke mana? Huloq kat sini tau..

cimb-01070068677528
Noormawati Mohd Rasif

Nak tau lebih lanjut? Klik blog Moon..

Tak paksa naa..

p/s: Tersentuh tengok Rafiq yang belum mengerti kasih seorang ibu..Moga dia membesar sebagai anak yang soleh..Amin..

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker