04 July 2011

Catatan Dari Dengkil || Tahniah Kepada Pemenang 1st GA Catatan Dari Dengkil

Alhamdulillah... Rasa macam dah lama masuk Giveaway Contest ni. Sampailah suatu hari tetiba teringat. Check balik..owh tarikh tutup 30 Jun. 2 hari lagi..

Kebetulan pulak 30 Jun hari Khamis. Jadi 1 dan 2 Julai saya tidak bertalian. Memang tak sempat kalau cuti. Lagipun saya memang peruntukkan cuti hujung minggu sepenuhnya untuk melayan anak2.

Masuk kerja 3 Jun, saya buka blog. Ada ucapan tahniah yang ditinggalkan di ruangan komen dalam entry U virus pergi jauh-jauh. Terkejut dan teruja, terus check blog Catatan Dari Dengkil. Seronok tak terkata. Pertama kali dapat GA...

Terima kasih En Azwan dan VIP Tech Marketing. Terima kasih yang tak terhingga sebab sudi memilih blog saya.. Lepas ni saya akan review Pakej Langganan Vipre Antivirus dari VIP Tech Marketing pula. Insyaallah..

p/s: Dapat Antivirus pada masa yang sangat2 tepat.. Alhamdulillah..

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers