01 January 2012

2012.. Deburan ombak membelah pantai..

Umpama deburan ombak.. Begitulah hati saya ketika ini. Degupan demi degupan terasa kuat menerjah. Dia akan meninggalkan saya lagi dalam masa 23 hari dari hari ini.

Sungguh..saya sambut 2012 dengan debar yang semakin kencang!

Dulu juga pernah ditinggalkan tapi ketika bersendirian, semuanya saya boleh harungi sendirian walaupun terkadang seperti layang-layang tapi kali ini. Dengan tanggungjawab 3 permata hati ini, semoga saya terus kuat dan tabah.

Kredit :En Gugel

Saya cuba menikmati hari-hari bersamanya sebaik mungkin. Tapi terkadang ada keliru meyapa hati. Kala tangan kami bertaut erat, saya akan cuba lepaskan. Saya tak mahu begitu sebab nanti bila berjauhan hati akan terkenang-kenang. Bolehkah begitu? Tidak! Tak sanggup rasanya..

Walaupun tak sejauh mana tapi saya tidak biasa.. 9 tahun biasa berdua. Hampir segalanya dilakukan bersama. Tapi nanti..hanya saya.. owh..hibanya jiwa..

Hati..tabahlah! Moga tiada airmata yang menitis walaupun di dalam hati ini lemas direndam olehnya..

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers