03 September 2009

Luka yang menyakitkan..

"Luka yang paling menyakitkan dalam hidup bukanlah kematian, namun menjadi orang yang dilupakan. Menjadi orang yang dilupakan setelah kita memberikan yang terbaik."

Ayat ini dipetik dari http://www.kujie2.com/sudut-hati/ada-aku-dipandang-hadap-tiada-aku-dipandang-belakang.html.

Hmm..Aku pernah memberikan yang terbaik..bekerja sendirian sampai tahap tak balik rumah sehingga matahari naik kembali. Pernah kalian dikerah begitu? Aku tidak menolak apa sahaja beban tugas yang di letakkan di atas bahuku. Segala AJK aku terima. Tapi siapa yang dilihat membuat semua itu? Oh alangkah..Bukan aku nak diiktiraf sebagai cemerlang..cukuplah jika aku tidak dilupakan. Setiap titik peluhku di sana aku akan jadikan teladan...

Dendamkah aku? Mungkin..anak degil emaklah katakan..

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers