15 October 2009

Kadang..

Kadang-kadang aku rasa macam aku takde kawan. Kenapa ek?

Teringin nak ramai kawan kat alam maya pada ni. Tapi kawan2 realiti aku tak mahu menjengah ke sini. Mungkin blog aku nih membuhsankan..Mungkin..

Hakikatnya aku dah lama tak ber YM, dah tak update FB dan tak lagi berforum macam dulu. Dahlah duk pejabat ada 2 orang umat ja. Aku ngan tech aku yang kaum adam tu. Makanya tak perlu dihairankan jika aku tetiba rasa macam tak dak kawan..Hahaha...

**entry takdak pekdah!

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker