24 December 2009

Salah saya atau Celcom B*ng*ng?

Saya terima sms dari CELCOM pada 21 Disember 2009 jam 1.43 pagi. Nih yang en Suami selalu bising nih, pakwe manalah anto msg awal2 pagi nih....

Ayatnya "LOYALTY BONUS:TQ for being loyal to Xpax! Enjoy 65 FREE SMSes to ur 8pax until 15/12/09. More FREE SMS next mth!"

Apakah maksudnya free sms tu sehingga 15 Dis atau saya dapat free sms tu untuk bonus penggunaan talian saya sehinga 15 Dis?

Kalau betul free sms tu sehingga 15 Dis, ape ke hal yang anto gitau pun 21 Disember? Selalu sangat, gtau lepas habis tempoh promosi. Ape ke hal? Untung ja nak... Kalaulah saya nih kaya melana.. saya buka syarikat telekomunikasi yang boleh jadi pesaing hebat kepada syarikat telekomunikasi yang ada sekarang. Huh! very the verangan... Mujur mokcik tak kayo...

p/s: Saya masih kekal dengan celcom sejak 2004 sehingga hari ini. Celcom patut bagi saya free line tanpa charge bulanan selama setahun dengan no saya sekarang! Dengan Maxis saya pernah terima loyalty bonus sebegini tapi sebab Maxis tu milik An*nda Krishn*n. Saya bertukar atas sebab tak nak duit saya disalurkan ke kuil dan nak tolong 'orang kita'. Tapi 'orang kita' macam tak nak jaga sesama 'orang kita' pulak.. Huh!

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers