03 January 2011

PENCARIAN 100 FOLLOWERS DAN 100 JURU KOMEN TERPANTAS ANAK MAMA'S BLOG 2011


Nak join contest? Klik sini.. cepat..ditutup pada 5 Jan 2011..

~~Perkara yang hendak dicapai dalam tahun 2011..

Ape ek? Sambil menggaru-garu dagu yang tidak gatal..

Haa..Saya nak trafik blog saya mencanak-canak sehingga tidak tercapai dek tangan.. ahahaha... Satu perkara ajaib yang sangat sukar untuk dicapai. Jadinya saya 'KIV' dulu cita-cita itu.

Tahun 2011, saya nak membuat simpanan untuk masa depan saya dan keluarga. Saya akan mengambilkira segala peluang yang ada bagi mencapai cita-cita tersebut. Tidak kiralah sama ada melalui simpanan bulanan, melabur, memasuki sebarang pertandingan atau berniaga.

Saya juga bercadang untuk mengubahsuai laman rumah saya supaya kereta comel suami saya dapat diparkir di bawah bumbung yang nyaman... Insyaallah..

Setakat itu sahaja dahulu..Lain-lain cita-cita, azam dan keinginan akan di 'topup' dari masa ke semasa...hiks!

psstt..tiba-tiba ayat poyo!

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers