29 January 2010

Sekapal, SeMalaysia..

Ada orang terasa dengan entry saya yang ini....

Saya keliru. Adakah sebarang nama untuk dia menjadi pemakan cili yang terasa pedasnya? Atau istilah sekapal yang menjadi dia sangat terasa atau adakah laman sosial yang saya maksudkan sama dengan laman yang dia fahami?

Saya tidak memasukkan sebarang nama didalam entry tersebut. Malah sekapal tidak semestinya satu tempat kerja, mungkin juga rakan sejawatan saya yang berada di serata Malaysia. Ko namakan negeri mana.. ada saja rakan sejawatan dengan saya yang akan mengenali saya....

Laman sosial.. Banyak laman sosial, ko nak yang mana? Yahoo Messenger, Skype, Bearshare, Facebook, Friendster, Hi5, Tagged dan segala bagai..

Nak tahu ayat selanjutnya? Boleh tinggalkan komen..



This is encrypted: ***

~~ Maafkan saya wahai pelawat2 blog saya. Bukan niat untuk sakitkan hati kalian. Tapi saya perlu luahkan rasa hati saya sekarang. Takut memakan diri.. Ampun ya!

Our Family..

Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers